Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Lost in uberspace

Kategori: Allmänt

Fan jag hade tidigare idag.
Det perfekta upplägget och lagom gubbgnälliga inlägget. Jag till och med sa till min kära mor, "Här har vi nog dagen blogginlägg." Tror även att jag tillade, "Bara jag inte glömmer bort det." 
Guess what!
Borta med jävla vinden.
Nu är ju frågan. Ska jag lägga skuld på urd?
Troligtvis skulle Verdandi undra vad de andra två tokarna höll på med.
Kommer in efter en dags vävande och klippande och hittar Skuld ovanpå Urd i någon förhistorisk böghög. Ytterst besynnerligt beteende som knappast passar sig hos nornorna.
 
För övrigt så behöver jag en bil till.
En billig liten skrothög som rullar och är laglig.
Om någon känner någon som har någon de vill bli av med så är nästan allt utav intresse.
Helst inte aslångt bort. Jag pallar inte blada ner till Bohuslän för att hämta. Helst inte längre än Tingvalla men. Ja.
Det optimala vore ju om vi bodde nere "på kontinenten" så jag kunde puttra runt på en moppe dagarna i ända men nu är ju inte livets lott just så. Dessutom diggar jag inte kyla överdrivet mycket.
Sjukt sugen på en Beach buggy men där har vi ju också ett litet klimatissue så att säga.
 
NEJ!
 
Nu blire Harry Potter och chips. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: