Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

The end is neigh...

Kategori: Allmänt

Sug på den.
 
Nu har vi firat hjul i dagarna tre. Precis som Iosus celebrerade påsken.
Och, precis som han så har vi ätit skinka med senap och fikat på singoalla och pepparkakor.
 
 
Idag har jag festat på lite och lyssnat på skivor. Jag startade med Led Zeppelin och gick via Cohen till Bolt thrower.
Den logiska associationen är enkel. Led Zeppelin är tungt. Leonard Cohen är astungt och Bolt Thrower är ganska jävla tungt det med.
Jag tvingade Leo att digga med i tonerna. Det är enkelt nu när han är liten. Han blir nog jobbigare att hålla fast i famnen och tvångsdansa med när han är 16.
Pappa får börja träna på allvar.
 
Jag överväger att kolla på Piraterna från Karibien som börjar nu.
Eller så drar jag på mig lurarna och försvinner ut i netflixuniversumet resten av kvällen.
 
Jennie har precis nattat lejonkungen.
Han har bestämt sig för att inte sova middag längre. Vi får se hur bra han sover inatt. Även hur tidigt han vaknar i morgon bitti.
Livet är ett äventyr...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: