Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

What´s next?

Kategori: Allmänt

Nu är vi då alltså inne på det sista dygnet av detta skitår.
Det har inte drabbat mig personligen superhårt men nog fan har det varit några negativa energier som jag tycker att jag inte är helt förtjänt av.
T.ex. när jag blev påbackad. Det var inte så himla skojigt.
Eller att Leo har varit sjuk nästan en fjärdedel av året. Inte heller på 2016 års topplista.
Naturligtvis så har det inte bara varit asdåligt. 
Jag har ju varit på två tuffa festivaler med sköna män i skor.
Det har varit ännu ett år med barnen och Jennie. 
Min far är nog officiellt kry i kroppen. 
Ja, ni hajjar. Yin och Yang liksom. Allt är väl balanserat skulle jag tro.
 
I afton ska vi ha dålig stämning då en drös med jävla idioter kommer tycka att det ingår i allemansrätten att stå noll centimeter ifrån vårat köks och sovrumsfönster och skjuta raketer. Samma visa varje år.
Jag funderar på att minera gräsmattan men det känns som konceptet "inga explosioner" frångås lite då.
Kanske kan jag gräva upp hela skiten och göra en gigantisk varggrop a la vietcong. En klassisk lansfälla och bara spetsa varenda jävel, Vlad stajl.
Tomma hot kommer man ju tyvärr inte så långt med. Jag har grova funderingar på att ringa herr konstapeln och fråga hur långt jag får gå för att få dumjävlarna att förstå vad som är rätt och fel i republiken Pontus.
Det enklaste vore att bara ge fan i att vara hemma på nyårsafton men det alternativet är tyvärr inte tillgängligt detta året då bilen återigen står i Odensala under Johans beskydd.
 
Men mina vänner. nu skall vi ta 2016 runt pungen och tvinga ut det sista skiten det här året har att komma med. I morgon är det 2017 och Ivanhoe för helvete. 
Dessutom vill jag minnas att jag utropat 1 Januari till pyjamasbyxans dag så jag kommer inte visa någon nåd till den som tycker sig förmer och drar på sig ett par utebrallor.
Då jävlar!
 
Gott nytt år!
Må asarna stå er bi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: