Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Bakteriebrottning

Kategori: Allmänt

Jag leder.
Man ska ju inte skryta om sådant här med risk för att jinxa men nu har jag klarat mig förbi min milstolpe. Nu är det skit samma.
 
Idag verkade det verkligen som som att det skulle "skita" sig kapitalt.
Började morgonen med små hugg i buktrakten och en lätt nödighet mest hela tiden. 
Huskurer som jag har använt mig av är bla. vitpepparkorn, blåbärssoppa, potatischips och sockerdricka. Det verkar fungera ganska bra.
Än så länge har jag bara rapat en del.
 
I morgon är det pojkarnas dag här hemma då tjejerna ska till huvudstaden.
Vi siktar på att lyssna på hårdrock och... Nej! Det blir bra så.
Hårdrock für alles!
 
Filmen var bra. Typisk Tarantino.
Pangpang, slafsslafs och härliga dialoger. En snöstorm och ett utedass också.
 
Kvällen avslutas nu med SNL i bakgrunden.
Kudden skriker på mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: