Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

En hjälte går i graven.

Kategori: Allmänt

Om mindre än två timmar börjar livesändningen av minnestunden för en av vår tids pionjärer.
Som en vän sa. "Fan! Jag insåg precis att vi aldrig kommer att få se dem live igen."
Jag är oerhört glad och tacksam för att jag fick stå där. På en lerig fotbollsplan utanför Örebro. I spöregn tillsammans med två bekanta och uppleva det magiska.
Tre fullvuxna män iförda regnkläder (Ja inte Rickard då han är för cool) med tårar i ögonen, kramas som aldrig förr efter vad som kan ha varit mitt livs bästa konsert. Det ögonblicket kommer jag förhoppningsvis aldrig att glömma.
 
Nu kommer vi aldrig att kunna se dem live igen. Men arvet kommer aldrig att dö eller försvinna.
 
Motörhead i våra hjärtan. I evigheten.
 
Hail Lemmy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: