Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Inte lätt.

Kategori: Allmänt

Jag försöker komma ikapp med mitt filmtittande. Tyvärr har det visat sig vara enormt tidskrävande och ha en tendens att hamna ivägen för mitt så kallade liv.
 
Böckerna har jag lagt på hyllan i några år.(kul som fan jag vet, inte meningen dock så sluta gärna garva.)
Mitt intresse för det skrivna ordet har dock inte minskat, tvärtom. Jag har en hel drös med titlar som jag vill ta mig igenom. Det får nog dröja några år till som det verkar och ja. Jag tänker skylla allt på barnen.
 
Jag skulle ju förvisso kunna läsa nu istället för att sitta här och låtsasförfatta den här pissbloggen. Det skulle jag ju. Men på något outforskat vis har jag lättare för att skriva än att läsa då jag samtidigt kollar på "Tomb raider 2".
Svårt att hänga med i Kafka eller kalle anka för den delen om man samtidigt ska hänga med Lara Croft när hon härjar runt i världen och slåss mot ondskefulla areologer och äregiriga storskurkar.
Inte jättelångt ifrån ett sjysst Kalleäventyr förvisso men då ska man ju inte blanda ihop storysarna.
 
I förrgår började jag kolla på Underworld.
Den första alltså. I går började titta på den andra men det blev så oerhört sent så jag var tvungen att ge upp. Tänkte göra ett nytt försök om några minuter.
 
Ungarna somnade tidigt idag så det känns som, som. Ja som en saga ungefär.
Sen blir det väl barnkalas i sovrummet vid ett-tiden förstås men det får man väl ta!?
 
Det absolut vettigaste vore ju att helt enkelt gå och lägga sig nu men det fattar ju vem som helst att det inte kommer ske.
Jag får nämligen vara uppe så länge jag vill. HAHA! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: