Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

LOST

Kategori: Allmänt

Hade en idé. Skit i den tydligen.
 
Jag har precis uppdaterat mitt OS (operativsystem för oss som inte begriper ett dyft). Hoppas det gick bra. Fick för mig att det vore vettigt att avinstallera ljudsystemet och sen köra en totaluppdatering av windows. Jag gjorde det. Det tog tid. Eller alltså. Avinstallationen gick asfort. Uppdateringen tog lååång tid.
Ljudsystemet har jag inte vågat testa än. Det borde inte fungera. Windows varnade inte för den saknade drivrutinen längre. Kan ju vara för att hela skiten är avhyst. Det ska bli intressant. 
Datorn var snäll och talade om att alla mina filer fanns kvar iaf. Känns ju tryggt
 
Sverige har tydligen förlorat guld idag. Det är ju tråkigt.
 
Själv var jag på IKEA så jag vet inte vem som förlorade mest.
Inte Ingvar iaf. Han är allt en jävla vinnare han.
Men jag skaffade ett par nya tofflor gjorde jag. Lilleman bestämde sig för att kaskadspy på mina gamla så det var tvunget. Mest för att det är som att springa runt i en isrink här hemma.
Kallt alltså.
På golvet...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: