Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Måste allt ha ett tema?

Kategori: Allmänt

Jag brukar blicka lite snabbt på alla andra bloggdårars reklam som syns på inloggningssidan medan cyberspace ska koppla ihop sina ettor och nollor. Det verkar som att alla har någon form av tema med sina bloggar. Minst 8754 modebloggar med "min stil".
Det skulle nog knappt bli en mening om jag skulle beskriva min stil. Munkajacka och jinns. Gärna i svart. Jo. Två meningar. Inte illa. 
Igår såg jag någon som hette något i stil med "Johan bakar", så var där en stiligt stajlad bild med 3 olika sorters "cookies" och ett snyggt glas kaffe...
 
Vissa bilder känns oerhört stulna. Helt korrekt ljussatta och fanimej fotoshoppade för att få bort reflektionerna av farmor i solglasögonen.
 
Ja jag fick ett Asiatiskt pojkband istället för farmor. Shit happens. Jag var ju i Asien i alla fall.
Undrar vad mitt tema ska bli.
 
Idag när jag bytte blöja på L var den full av sand...
 
#Vadfanhänderpåvåraförskolor
 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hur hittar de sand idag? Iofs - barn är konstiga, men, va?

    Svar: De har sand inomhus... Helt sinnessjukt.
    rdetnnsombryrsig.blogg.se

    2016-01-07 | 21:29:17

Kommentera inlägget här: