Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Stark tvål.

Kategori: Allmänt

Jag har köpt chilinötter från Willys självplock. Styrkan är det inget fel på. Jag lär nog gråta i morgon men, Smaken... Mmm...tvålig. Inte lite heller. Inte någon fisförnäm rosvattenbodymistlättnyansavdaggtvål. Mera som cupran.
För er som inte har jobbat i en våldsamt skitig miljö och av helt sunda anledningar inte vet vad cupran är så kan jag informera er. 
Cupran är ett flytande specialrengöringsmedel med mycket hög "rengöringseffekt". Innehåller lösningsmedel.som tur är så är det helt utan konserveringsmedel.Dessutom är den svagt parfymerad. Används med fördel för borttagande av oljefärg. lack. lim m.m.
Den smakar jävligt illa och man ska inte tvätta sina genitalier med den. Då bränner det ordentligt.
 
Nötterna smakar som den "tvålen".
 
Jag kommer äta dem ändå.
Sån är jag.
Jag äter tvålnötter.
 
Inte intvålade nötter dock.
Det får andra göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: