Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag 10 blir det väl.

Kategori: Allmänt

Det blev ju två åttor i förrgår så enligt min skärpta hjärna blir det per logisk matematik nummer tio idag.
Alla med? Fint!
 
Jag spenderar mycket tid på blocket.
Det letas febrilt efter en billig men ändå inte helt rasad bil. Jag har hittat två stycken som kan vara av intresse. Den ena står tyvärr på Gotland och den andra norr om Arvika. Avstånden känns lite väl långt bort men, det går fan inte att hitta liknande alternativ så här runt huvudstaden. Alla holmare verkar tro att man kan sälja zombies till juvelerarpriser. Jag är av helt annan åsikt.
 
Den här nya programsatsningen på tv4 med låtsasbonden håller på att driva mig till vansinne. Kunde de inte ha hittat en lite mer bondeaktig snubbe. Han är som en blandning mellan Ernst och Bingo Rimér. Inte på något bra sätt.
Har de försökt kapa Bonnaröven från dansk tv så har de ju misslyckats kapitalt.
 
Nej.
Nu blir det té och youtube/netflix/illegal nedladdning.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: