Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag 11

Kategori: Allmänt

Tigrar och en masjävel på en konstgjord klippa i havet. Tokerier. Fångarna på fortet är tydligen tillbaka i etern igen.
Vilken tur vi har.
 
Jag ska strax anmäla intresse på ett fordon jag har spanat på. Med strax menar jag efter denna text blivit nedtecknad i sin helhet.
Ett litet krux är den ekonomiska biten men jag tror att jag kan komma att lösa den utan skuldsätta mig ytterligare. Jag har för avsikt att hyra ut barnen som ganska billig arbetskraft.
Skola och förskola är överskattat och ett slöseri med dyrbar tid. Nej, direkt från di till arbetsliv. Det är ju lönlöst att lura i dem en massa drömmar och hopp när de ändå kommer att arbeta sig till döds i det moderna Sverige.
Stämpla in vid födsel och aldrig ut.
Hotel Califas.
 
Bitter much?
 
Det är väldigt lätt att snöa in på konstiga sidospår när man börjar trycka på tangenterna.
 
I morgon ska en av oss till doktor död och parta. Det är inte jag.
Jag ska troligtvis till Jimpa-stina och lyssna på musik. Äntligen.
 
Nästa fredag ser dessutom väldigt ljus ut. Men det tänker jag låta vara lite av en klipphängare.
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: