Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag 2

Kategori: Allmänt

Nu tror jag att jag har kommit på en rubrik som kan hålla.


Jag borde väl dra någon form av årskrönika så här i startgroparna av tjugosjutton. Det kommer jag inte göra. Mitt minne är kokt.
Det hände väl bra saker och dåliga saker.
Jag tog upp en ny hobby i form av golf. Det är bra.
Vi har varit sjuka väldigt mycket i familjen.
Det är dåligt.

Igår tog jag upp en gammal favvoserie från avgrunden igen. Nu har jag snart sett hela säsong 4 av Moonshiners. Den gör att det drar i outlawtarmen lite. Bra jävla sugen på att koka sprit själv men jag har varken tid eller lust att sitta inlåst så jag skiter i det.
Jag får köpa dyrsprit istället.

Idag skulle jag ha träffat några herrar för ett härligt vinylhäng, men det uteblev.
Vinylhänget i Jimpalisas unkarlslya är i afton inställt pga. mancold.
Inte min den här gången. Jag är förvånansvärt kry i kroppen för årstiden.

I morgon kanske jag gör en armhävning.

Chill the fuck up!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: