Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag 3

Kategori: Allmänt

Det är helt jävla sjukt vad folk lägger upp mycket skit på internet. Mig själv inkluderad. Jag vill ändå tro att jag någonstans har en viss substans i min smörja. Att jag förmedlar mitt samhällsförakt och min underbara sarkasm på ett gulligt och intelligent sätt.
Nu blir det ju inte så värst mycket vidjos för tillfället och det lär väl dröja en stund innan den skiten kommer igång igen. Jag sitter och kollar på en del jootoob med Leo och det är så mycket konstiga saker han vill titta på.
Vad sägs om spindelmannen som kör ner en helt drös med bilar på havets botten ackompanjerad av amerikanska barnvisor? Eller kanske tåg som åker ut och in ur olika garageportar med olikfärgade dinosaurier på släp?
Just nu är det spindelmannen som hoppar med en stor blå buss. Bussen har passagerare i form av Musse Pigg, Sonic the Hedgehog, Captain America och sist men definitivt inte minst Optimus Prime. Detta till tonerna av alfabetsvisan i chipmunkfalsett.
ÄRLITT ASSÅ!
Jag är så sjukt innehållsrik i jämförelse.
Nu har spindelkillen parkerat alla bussarna (Det var fem bussar totalt) ovanpå varandra uppe på en 20 meter lång rosa limousin som han kör ner i vattnet...
 
 
2017 blir nog bra ska ni se.
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vem fan är det som sitter och gör sliten??

    2017-01-03 | 20:50:51

Kommentera inlägget här: