Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag 4

Kategori: Allmänt

HELT OTROLIGT!
Jag har kollat på så många avsnitt att jag måste ladda lurarna.
Sleep is indeed for suckers.
 
I morse gick jag och lade mig vid halv fyra och nu på eftermiddagen har jag lyckats klämma av ca fyra/fem episoder.
Det är ju tur att det inte är någon direkt handling i grejen så man har råd att glo samtidigt som man gapar på ungen som hoppar i soffan och samtidigt hostar så han kräks av ansträngningen.
Multitasking som ett cirkusfreak.
 
Han har sovit länge idag...
Det kommer resultera i att han är vaken längre än katoliker på julafton Tur att det är juniorhockey på dumburken i natt.
Igår tror jag att han tog afton vid 22:00 och vi siktar väl på ungefär samma tidpunkt i dag.
 
Kid 'n' play.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: