Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag 5

Kategori: Allmänt

Jag höll fan på att glömma bloggen. Helt otroligt.
Det börjar bli dags för lite minnesövningar känner jag. Mitt närminne blir fan sämre och sämre för varje sekund som går.
Mitt närminne blir fan sämre och sämre för varje sekund som går. 
 
HAHAHAHAHAHA!
 
Nu är det Sveriges sista match i junior-VM. Fajtas om bästa förlorare mot Putins pojkar.
 
Till detta sportsliga evenemang (mycket e) festar vi loss på två sorters té och 400 gram mmmmmmarabou.
Fint ska det vara.
Soundtrack i mina lurar är Wardruna. Mycket trevliga toner på min ära. Skivan heter Yggdrasil. Lyssna genast!
 
Vill skicka lite seriösa vibbar i dagens noter också.
Våra bröder och systrar på Island har det lite överjävligt just nu. Det har varit tre stycken halvkraftiga jordskalv där nu de tre senaste dagarna. I och med att hela landet är en stor jävla vulkan så kan det väl knappast komma något gott ur detta. Ja, om det inte blir Surtsey 2.0 då förstås. Mer boyta är ju sällan negativt.
Tänk lite på dessa människor.
Eller gör det inte om du är en sån.
 
Nog om detta.
 
Nu ska jag kolla på senase avsnittet av Vikings.
 
Sådeså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: