Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag 6

Kategori: Allmänt

Tanken med dagsnumreringen är att jag ska ha koll på hur lite jag skriver och kanske till och med hjälpa mig att hålla igång lite. Skrivmässigt då förstås.
 
Nu blev jag bildligt talat blåst på konfekten.
Jennie hade bestämt sig för att stoppa tillbaks tömda after eight-skal i kartongen.
Så kan man väl inte göra?
Jag känner mig kränkt.
Som straff måste jag äta upp all vitlöksdip innan hon hinner känna doften av den.
Kan man dippa after eight i vitlöksdip? Varför frågar jag er för? nu kommer jag ju framstå som värre än nödvändigt.
 
FAN! Det var ju inte alls det här jag skulle skriva om.
 
Finns det någon som har tips på en bra kniv för träsniderier? Jag ska karva till mig tre gudar tänkte jag. Klabbar har jag säkrat redan men jag undrar om det är vettigt att införskaffa en superkniv eller om en fin rödskaftare duger.
Med tanke på att jag är oerhört oestetiskt lagd så kanske det räcker med en enhandsyxa och en bit flinta.
Jag skickar väl upp lite bilder om jag någonsin får det gjort.
 
Nu ska det lördagsfrossas tills jag skäms.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: