Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag vag...

Kategori: Allmänt

Går jag bara och lägger mig i tid blir allting bra. Då får jag sova nästan hela natten. Endast ett fåtal avbrott. Några små kvävningshostor bara. Inget allvarligt.
Eller om alla andra i familjen mot förmodan mår bra just den natten så vaknar jag hundrasjutton gånger med spyan i halsen pga. enorm magsyrehalt. Härligt värre.
Magsyran är oftast mitt eget fel. Den brukar spöka när jag tryckt i mig ett litet kvällsmål. Sisådär 200 gram mjölkchoklad eller en påse friterat.
Kan man fritera choklad??
Ikväll är det salta pinnar till förrätt. Jag inbillar mig att de är nyttiga. Kanske rent utav det nyttigaste snacket efter popcorn.
Kladdkaka och Jennies äppelpaj är naturligtvis också helt kalorifria.
 
Jag har letat plastlister idag. Det finns inte bara plastlister tydligen. Man bör byta hela dörrklädseln om man vill ha fina plastlister.
Det går jag inte på. Jag ska nog lyckas få loss listerna och slipa ner dem så jag kan måla dem. Fina ska de bli igen.
 
Snart ska jag titta på något.
Det är inte helt klart vad.
Egentligen borde jag nog stänga av tv.n och läsa lite den sista vakna timmen men det har jag faktiskt ingen lust med.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: