Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

En dag

Kategori: Allmänt

Jag har kommit underfund med att det verkar bli lite Berts dagbok over hela konceptet. Kanske inte helt optimalt med en dagboksblogg om man vill fånga coola och trendiga läsare som sprider gospel som pesten.
Tur för mig.
Alla kan ju faktiskt dra åt helvete.
 
Idag har jag traskat fram och tillbaka genom byn för att kolla på och provköra familjens nya traktor.
Den kommer duga alldeles utmärkt för ändamålen.
Från a till b på kortast möjliga tid med största möjliga komfort.
Tid och komfort är relativt i linje med priset på farkosten.
 
Gårkvällen och tidiga natten spenderades hemma hos Mr. J.
Det spisades jazz, africa beats och rock i en osalig blandning. 
En alltigenom trevlig tillställning.
 
Det här är andra gången jag kreerar detta inlägg. Första gången satt jag badvakt åt min lilla apunge. Det gick över.
Inlägget alltså. jag skulle precis lägga in en bild på den lilla nakenfisen när allting gick åt helvete. Så det var bara att svära en liten ed, bryta ihop och komma igen.
Det blir ingen bild.
Nu ska vi natta.
 
May the Gods show mercy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: