Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Onsdag

Kategori: Allmänt

Jag rullar.

Inte pga. min tilltagande tjockhet. Det har köpts bil. Bilen heter så, enligt ett löst rykte som kan ha börjat i småskolan någon gång på 70-talet. Eller så kanske det är helt sant. Källkritik har aldrig varit min starka sida.
Den är silvermetallic i färgen, och lite rostbrun på sina ställen. Ja, inte källkritiken. Bilen.
Den heter V70 också och är i mellersta tonåren. Ändå ganska lugn och sansad.
Kanske är det en sån härn cool och avslappnad tonåring. Finns det sådana?

Jag och lillfisen har gått och blitt förkylda. Vi ska tokchilla i morgon tycker pappan. Däremot så har jag mina tvivel på att ovan nämnda fis tänker ta det så lugnt. Det brukar liksom vara ett jävla ös, trots feber och snorfest.
Helt respektlöst.

MvH
Årets första vab.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: